دستگاه سنگ سنباده 175 میلیمتر با سه نظام و شفت بلند محک BGD-175

(دیدگاه کاربر 31)

۱۴۳,۸۰۰,۰۰۰ ریال

توان بالاتر نسبت به مدل DGD-125/2
دارای سه نطان جهت برش کاری سوراخ کاری و غیره
دارای شفت بلند جهت فرچه کاری و پرداخت کاری
دارای یک سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش محک


توضیحات

ماشین سنگ سه کاره محک از محصولات نسبتا جدید محک می باشد. مدل این دستگاه BGD-175 است. موتور و بدنه این دستگاه در واقع همان دستگاه سنگ سنباده 175 دو طرفه است. توان ماشین سنگ سه کاره محک 500 وات است. این دستگاه دارای سنگ سنباده 175 میلیمتری و مجهز به سه نظام در همان طرف و در طرف دیگر دارای شفت بلند جهت پرداخت کاری و فرچه کاری است . ضمنا یک عدد فرچه نیز بر روی دستگاه نصب شده است.

برخی از خصوصیات ماشین سنگ سه کاره محک:

  • توان بالاتر نسبت به مدل DGD-125/2
  • دارای سه نطان جهت برش کاری سوراخ کاری و غیره
  • دارای شفت بلند جهت فرچه کاری و پرداخت کاری
  • دارای یک سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش محک

برای مشاهده سایر سنگ های سنباده و پرداخت اینجا کلیک کنید.

BENCH GRINDER 175MM BGD-175 ماشین سنگ سه نظام دار با پرداخت و پرداخت
Model BGD-175 مدل
Power 500W 230V توان
Wheel size 175*25*32 mm ابعاد سنگ
Speed 2900 rpm سرعت
Weight 11 kg وزن
Drilling Diameter 1.5 – 10 mm قطر سوراخ کاري
Dimension 530*250*250 mm ابعاد بسته بندی
مشخصات فنی
وزن11 کیلوگرم
ابعاد53 × 25 × 25 سانتیمتر
برندمحک
توان500 وات
سایز تیغه175 میلیمتر
سرعت2900 دور در دقیقه
ولتاژ220 ولت
درباره برند
ابزار محک

شرکت البرز ابزار در سال 1361 با احداث کارخانه اي در شهر صنعتي البرز وارد حيطه صنعت و تجارت شد. اولين محصول شرکت که با برند محک به بازار عرضه شد نمونه اي از ماشين سنگ سنباده بود. در حال حاضر بیش از 500 نوع محصول به صورت مستقیم قابل ارائه به شما عزیزان میباشد

دریافت گواهینامه های ISO ، قرارداد با شرکت های معتبر و واردات ابزارآلات و ماشین آلات صنایع چوب در ادامه انجام شد.

31 دیدگاه برای دستگاه سنگ سنباده 175 میلیمتر با سه نظام و شفت بلند محک BGD-175

  1. طب فیزیکی و توانبخشی اهواز

    بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

  2. بابک حسینی

    با درود لطفا از محصولات عکس های بیش‌تر از زوایای مختلف قرار دهید.
    با سپاس فراوان

  3. الیاس

    سلام میشه شیلنگ خرطومی وصل کرد

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      به صورت فابریکی شلنگ خرطومی بر روی دستگاه نیست
      ولی از طریق سه نظام اتصال شلنگ خرطومی امکان پذیره
      با تشکر

  4. یوسف مصطفی زاده

    سلام ببخشید میشه سه نظام عوض کرد ویه سه نظلام دیگه بزاریم روش که ۱ تا ۱۶ میل باشه یا هم خوانی دار ه باسه نظلام های دیگه که تو بازار موجود هست .رزبه یا جا سه نظام فرق نمیکنه با سه نظلام های دیگه

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      بله میشه … مشکلی پیش نمیاد
      با تشکر

  5. مجیدی

    سلام خسته نباشید قیمت خرطومی با ابزار کاملش چقدر هست ممنونم

    • Store manager مدیر سایت

      سلام
      ما روی این محصولی خرطومی نمیبندیم. ولی میشه بست
      خودتون باید زحمتش رو بکشید
      با تشکر

  6. سامان موسوی

    سلام و درود
    بهترین دستگاه برای گوهر تراشی (برش ، تراش و پولیش) کدام دستگاه هست که قابلیت نصب خرطومی حکاکی هم داشته باشه و بشه باکس آبرسان و پمپ آب هم بهش متصل کرد؟
    ضمنا از قدرت کافی برخوردار باشه و توانایی کار و روشن بودن مداوم داشته باشه؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      هم میتونید از سنگهای سه نظام دار استفاده کنید مثل
      DGD-125/2
      BGD-175
      که در این صورت مشتری بر اساس نیاز خودش سیستم آب رسان و CBN روش نصب میکنه
      و هم میتونید از مدل کامل تر که دستگاه TS-180 هست استفاده کنید
      که پیشنهاد میکنم فیلم معرفی این محصول را هم ببینید
      با تشکر

  7. سامان موسوی

    سلام و درود
    آیا دستگاه قابلیت اینو داره که طرفی که میل شفت فرچه سیمی بهش وصل هست را باز کرد و بجای یک عدد دوعدد سنگ تراش cbn گوهر تراشی بهش متصل کرد ؟
    اندازه شفت و مقاومتو استحکام شفت و موتور این اجازه رو میده و میشه بست روش ؟ و اگر میشه برای دستگاه مضر نیست و مشکلی پیش نمیاد ؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      بهتره CBn را به جای سنگ نصب کتید که زیاد از موتور دور نباشه
      با تشکر

  8. وحید

    سلام و خداقوت
    علت داغ شدن سریع موتور چی هست؟ دستگاه سه نظام ۱۷۵ میل بنده در عرض ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بسرعت داغ میشه جوری که فکر میکنم ممکنه موتور بسوزه و سریع خاموشش میکنم و بدتر اینکه خیلی دیر خنک میشه میشه توضیح بدید علت چی هست ممنون.

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      داغ شدن ماهیت الکتروموتور ها می باشد. درصورتی که جلوی چرخش روتور را نگیرید دستگاه تا حدود 60 درجه داغ میشود و ایرادی هم ایجاد نمیکند و تا ساعت ها میشه دستگاه را روشن نگه داشت (مثل دینام کولر آبی)
      اما در دستگاه فوق شما با فشار قطعه کار به نمد پرداخت جلوی چرخش موتور را میگیرید ، مادامی که سایز قطعه و میزان فشار به اندازه توان دستگاه باشد دما ممکن است تا حدود 75 درجه بالا رود و باز هم مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی کند و فقط نیاز به وقفه های استراحت کوتاه دارد.
      اما اگر با داغ شدن بیش از 75 درجه روبرو هستید شما نیاز به دستگاه قوی تر دارید
      به همین دلیل است که بیش ار 10 تنوع دستگاه سنگ رومیزی یا پرداخت تولید میشود
      با تشکر

  9. مهدیه

    سلام وقت بخیر
    آیا امکانش هست به جای سنباده از پولیش استفاده کرد؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود
      بله امکانش هست.
      هم میتونید نمد پرداخت رو در قسمت شفت بلند نصب کنید
      و هم میتوانید قرص سنگ را باز کنید و نمد پرداخت را نصب کنید
      با تشکر

  10. امیر

    با سلام بنده قصد خرید یکی از محصولات رو شما دارم البته قبل از اون میخواستم از مسئولین این سایت سوال کنم که آیا این سایت همانند فروشگاه های ابزارآلات آنلاین کد تخفیف برای مشتریان در نظر میگیره،با تشکر.

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      کد تخفیف در جشنواره ها از طریق اپلیکیشن محک ارائه می گردد.
      با تشکر

  11. محسن

    سلام و درود
    ایا امکانش هست جای سه نظام رو با قسمت فرچه عوض کرد
    یعنی اینکه سه نظام قسمت سمت راست دستگاه رو
    سمت چپ دستگاه نصب کرد
    برای چپ دست ها

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      خیر چون اون قسمت تراشکاری شده و امکان تغییرش نیست. ضمن اینکه اگه سه نظام را در سمت مقابل ببندید حرکتش برعکس میشه و اگر یک مته روی آن ببندید دیگه سوراخ کاری نمیکنه.
      با تشکر

  12. حمید نوری

    سلام وقت بخیر ، بنده برای پرداخت کاری آلومینیوم دایکاست نیاز به یکی از دستگاهای شما دارم که سنگ سایشی روش نصب کنم و در مواقع لزوم قیمت مورد نظر رو سایش بدم کدام دستگاه محک مناسب این کار است ؟

  13. محمدحسین

    سلام.خسته نباشید
    اگر ملزومات دستگاه باز شوند. آیا مشکلی پیش نمیاد؟

  14. اسماعیل خلافتی

    سلام. سه نظام این دستگاه تا چه سایزی است ؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      این دستگاه دارای سه نظام سایز 10 میلیمتر است.
      با تشکر

  15. محسن

    سلام. مدل dgd125 یک طرفش سنباده نصب شده.
    این مدل هم این امکان رو داره؟ که روی شفت بلندش به همون شکل سنباده وصل بشه؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      بستن سنباده روی شفت بلند از لحاظ فنی کار مناسبی نیست.
      ولی اگر اصرار دارید با تراشکاری قابل انجامه
      با تشکر

  16. عای

    سلام.این سنگ رومیزی میشه بهش تیغه برش سنگهای عقیق و نیمه قیمتی نصب کرد یا خیر؟و بهش پمپ‌آب وصل کرد؟واینکه شما بجز دستگاه عقیق بر محک یا دستگاه برش سنگ ts180 چه سنگ رومیزی رو واسه وصل کردن تیغه برش سنگ عقیق پیشنهاد میدید که قدرت کافی رو برای برش سنگ داشته باشه چون من جسارتآ اون دستگاه ts 180 سنگ بر رو مناسب و قدرتمند نمیبینم,,,
    باسپاس?❤️?

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      با توجه به فید بک هایی که از شما مشترین عزیز گرفته ایم
      پر مصرف ترین محصول محک برای برش و تراش سنگ های عقیق و تزئینی همین محصول است.
      البته زحمت تهیه ادوات مورد نیاز برای اتصال به دستگاه با خودتان است.
      با تشکر

  17. علی (مالک تایید شده)

    با سلام
    من این محصول رو میخوام فقط به جای فرچه سیمی صفحه سنباده ۱۷۵ داشته باشه
    امکانش هست؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      نه متاسفانه به این دستگاه بدون تراشکاری صفحه سنباده متصل نمیشود
      با تشکر

  18. 09164050365

    سلام عرض احترام..اینطور که از نظرات و پاسخ ها متوجه شدم نمیشه که این سنگ رو ماژول سنباده روش نصب کرد ؟ درسته؟؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      بله درسته
      ماژول سنباده فقط روی سنگ های 200 سه فاز و 200 تک فاز قابل نصب است.
      مگر اینگه با استفاده از تراش کاری روی مدل های دیگر هم نصب کنید.
      با تشکر

  19. م

    سلام
    امکانش هست سنگ سنباده رو باز کرد و فقط از سه‌نظام استفاده کرد؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      بله به سادگی امکان پذیره.
      با تشکر

  20. مهرداد

    با درود
    ضمن خسته نباشی به شما تلاشگران صحنه صنعت
    چنانچه یه پایه کوچک در جلوی دیسک سنباده نصب میکردید برای قرار گرفتن قطعه ای که قرار است تجت سایش و پرداخت قرار گیرد بنظر حقیر دستگاه کاملتر میشد

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      یک پایه کوچک جلوی سنگ سنباده این دستگاه وجود دارد.
      با تشکر

  21. مجید

    سلام.استاد گرامی.من میخوام تیغه رومستقیم برروی شافت وصل کنم بجای قراردادن روی سه نظام.ایاشما بوش فلزی داریدکه پشت کارم ببندم.چون قدرت برش تیغه بیشترمیشه.واگه موجودنداریدمیشه اندازه های بوش روبدیدکه من بدهم تراشکاری .ممنونم

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      ما این دستگاه را برای سنباده کاری و فرچه زدن تولید کردیم. اما برخی فروشگاه های لوازم گوهر تراشی ، انواع تیغه، بوشن و سی بی ان را با کمی تغییرات بر روی این دستگاه نصب میکنند.
      با جستجو و مراجعه به فروشگاه های لوازم گوهر تراشی میتونید قطعه مورد نیاز را پیدا کنید .
      با تشکر

  22. منصور بُسحاق

    با درود،من علاقمند مبتدی سنگهای نیمه قیمتی هستم.دنبال دستگاهی مناسب برش،صیقل و پرداخت سنگهای تا ۱۵ سانتیمتر هستم،چه دستگاهی را توصیه می کنید؟با سپاس.

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      همین دستگاه مناسبه
      باید تغییراتی انجام بدین و سی بی ان و سایر ملزوماتی که میخواین رو روی دستگاه نصب کنید.
      با تشکر

  23. منصور بُسحاق

    درود. برای این دستگاه شما خرطومی و سایر تجهیزات جهت استفاده از سه نظام را موجود دارید؟ چطور سفارش بدم؟ سپاس

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      این محصول رو ما به همین صورتی که دارید میبینید در تصویر به فروش میرسونیم.
      اما امکان نصب ادواتی که نیاز دارید روی دستگاه هست
      با تشکر

  24. مجید شاکری

    سلام من این دستگه رو خریداری کرده ام ولی کاش دارای دو سرعت بود ۳۰۰۰ و ۱۵۰۰ rpm
    چون برای پرداخت سنگهای گوهر برای سگمنت ۳۰۰۰ دور زیادیه
    ایا امکانش هست سرعتشو کم کرد و اگه لطف کنید بگید چطور میتونم اینکار رو بکنم ممنون میشم

    • Store manager مدیر سایت

      درود بر شما
      متاسفانه با تغییر ولتاژ نمیشه سرعت حرکت الکتروموتور ها را تغییر داد .
      یا از ابتدا سیم پیچ باید به صورت 1500 دور بسته شود و یا با اینورتر و تغییر فرکانس سرعت چرخش را تغییر دهید .
      با تشکر

  25. محمدتقی

    درود
    ساییز رزوه انتهای شفت که سه نظام 13 بهش متصل میشه از نوع 3 8 اینچ هست یا 1 2 اینچ؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود
      با توجه به اینکه قبل از سیمپیچی شفت دستگاه تراشکاری میشه ما هر دو رزوه 3/8 و 1/2 را برای این محصول داشتیم.
      بهترین کار این است که شما سه نظام را از روی دستگاه خودتون باز کنید و ببینید دستگاه شما چه رزوه ای دارد.
      با تشکر

  26. هادی

    سلام قدرت ش چند اسب هست

    • Store manager مدیر سایت

      درود
      هر 735.5 وات معادل یک اسب بخاره . این دستگاه 500 واته که کمتر از یک اسب بخار میشه.
      موفق باشید

  27. فرهاد اسدی

    با سلام و احترام من این دستگاه رو از یک فروشگاه خریداری کردم ولی یکبار جام کرد لطفا بفرمایید چطوری کمک میکنید برای تعمیر دستگاه
    با تشکر

    • Store manager مدیر سایت

      درود
      با خدمات محک در تماس باشید .
      با تشکر

  28. مجتبی

    با سلام و احترام
    قطر شافت دستگاه چند میلیمتر است؟

    • Store manager مدیر سایت

      درود
      حدود 20 میلیمتر

  29. بنیامین حیدری

    سلام درود
    وخسته نباشید
    سوالی دارم اندازه دقیق قطر شفت سمت فرچه سیمی
    چند میل هست
    منظورم همون قسمت تراش خورده جای فرچه سیمی

  30. امیراتابک

    سلام
    این دستگاه عالیه ، تلورانس نداره ، خیلی کم ، به چشم نمیاد ، بی صدا ، پر قدرت ، برای برش ، سوراخ کاری ، پرداخت و پولیش و سمباده کاری ، یه دستگاه مادر برای همه کارهای صنعتی ، هر ماژولی با هر فرم و کاربردی رو میشه تراش داد و کاربری دستگاه رو تغییر داد حتی تراشکاریهای جزعی و خراطی ، هیچ سؤالی نمیمونه ، چون پاسخ روی دستگاهه .
    الآن هم در حال حاظر با سه نظام 13 داره به بازار میاد .
    کامله . رقیب خطرناک برندهای اروپایی ، آمریکایی و چینی .
    تشکر میکنم از صنعتگران شرکت محک در الوند .

  31. امیر اتابک

    سلام
    این مدل دستگاه عالیه ، تلورانس نداره ، خیلی کمه ، به چشم نمیاد ، هر ماژولی رو میشه واسش تراشکاری کرد و نصب کرد ، برای تمامی رشته های صنعتی کاربرد داره ، این دستگاه خودش یه دستگاه مادره ، همه کار انجام میده ، تراش ، برش ، پولیش ، سولاخ کاری ، پرداخت و حتی برای تراشکاری و خراطی ، سنباده کاری و صیقل و….موتور پرقدرت و بی صدا بدون لرزش ، کاملاً سایلنت ، رقیب خطرناک برای برندهای آمریکایی و اروپایی و چینی . در حال حاضر با سه نظام 13 داره به بازار عرضه میشه . شفتش بلنده ضربه نخوره عمریه ، مثل آدم استفاده بشه خرابی نداره .
    تشکر و سپاس از صنعتگران شرکت محک در الوند .
    امیر اتابک هستم .

دیدگاه خود را بنویسید